poniedziałek, 8 grudnia 2014

Od Shayninga CD Kimmiego

- Na serio chcesz to wiedzieć? - zapytałem unosząc brew.
- TAK!
- Na pewno?
- NO TAK!
- Jesteś w stu procentach pewny...?
- No *** tak!
- Nie odpowiadam za twoje zdrowie - westchnąłem. - Może zacznijmy tak: kto z was używał do cholery jasnej produktów ludzkich!? I to tego typu?!
- Wciąż mi nie wyjaśniłeś co znalazłeś - Kimm zmrużył oczy. - Nie wymigasz się.
Miałem ochotę krzyknąć, lecz zamiast tego wyszeptałem mu na ucho.
 Kimm odsunął się ode mnie gwałtownie.
- Ełee... To nie ja! -tłumaczył się. Uśmiechnąłem się unosząc brew.
- Lebelle?
- Czego ty  chcesz ode mnie..? - zapytał ze wstydem, a na pysku zalśnił mu rumieniec. Wyszczerzyłem się.
- Oj ty już wiesz czego. - objąłem go ramieniem. - Choćmy się zająć tym żulem od Sombry, ty mój pijaku.
<Kimm? Wybacz, że takie krótkie, ale Thalia ustaliła mi małą ilość linijek -.- >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz