poniedziałek, 14 lipca 2014

Od Arachnee

- I co mi teraz powiesz , skarbie? - zadrwiła Nytra.
 - Nie zrobisz tego! - warknęłam ostrzegawczo - Nie ośmielisz się! Wyrwę się z tej dziury!
 - A, a, a nie tak szybko! - szepnęła - Najpierw oskubiemy cię z tego pięknego głosu.
Zbladłam.
 Uśmiechnęła się drwiąco , a w jej oczach było widać błysk rozbawienia.
Zaczęła robić jakieś dziwne figury i tańce, śpiewając po Alagesku.
W połowie rytuału niebo pociemniało. Samica Alfa ryknęła.
- Nie! Nie uda ci się to Axurazowario!* - warnęła. Na niebie pojawiła się twarz bogini.
 - Czyżby? - uśmiechnęła się.
 - Xutoramoro .. - przeklęła Nytra do siebie. Bogini Nocy i Dnia zamknęła oczy. Świetlista kula walnęła w waderę. Ale Nytra strzeliła nią smugą cienia, po czym szybko dokończyła rytuał. Wiedziałam że moc nie podziałała przez .. (za długie imię) . Chciałam wykrzyknąć słowa radości ale nic nie usłyszałam. Zbladłam, ale wiedziałam że nie czas na takie bzdety. Pomknęłam przed siebie daleko, daleko, aż natrafiłam na kolorową rzekę. Nie zatrzymując się zanurkowałam do wody. Płynęłam pod prąd bo uwielbiałam to robić. W połowie zauważyłam dwa cienie. Czym prędzej zanurkowałam, ale zauważyły mnie.
<Katrino?>
* - Po normalnemu wilczemu znaczy to Aksura. Bogini Alageska  Świateł  Dnia, Nocy i królowa bogów. Ciotka Arachnee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz