wtorek, 4 listopada 2014

Od Choshii


      Szłam sama przez las.
*nuci sobie ''Echo''*
-Hello, hello
Anybody out there
Cause I don't hear a sound
Alone, alone
I don't really know where the world is
But I miss it now

I'm out on the edge and I’m screaming my name 
Like a fool at the top of my lungs
Sometimes when I close my eyes
I pretend I'm all right but it's never enough
Cause my echo, echo 
Is the only voice coming back
Shadow, shadow 
Is the only friend that I have...
----------
*łamiące się gałęzie*
-Emm..halo ? Jest tam ktoś ? - wyjąkałam cicho.
*cisza*
-Hm. Myślisz że mnie przestraszysz ?!! - powiedziałam pewnym głosem i zaczęłam biec w stronę powoli znikającego cienia
Dobiegłam do wodospadu ale tam nikogo nie widziałam.


-Ech to pewnie tylko jeleń - szepnęłam do siebie.
Odwróciłam się powoli i wróciłam do swojej jaskini. W nocy dręczył mnie koszmar kim była tajemnicza postać. Nagle poczułam ostry ból głowy po czym zemdlałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz