poniedziałek, 3 listopada 2014

Od Lien CD Katriny


Rozejrzałam się po jaskini, Dla wilka idealna- dla smoka za mała. Z westchnieniem ułożyłam się pod ścianą i postanowiłam, że zajmę się tym jutro...
~<>~
Gdy następnego dnia napełniłam smoczy brzuch, wzięłam się do roboty. Moim rykiem powiększałam najpierw wejście, a potem wnętrze. Gdy tylko skończyłam, zauważyłam, że przygląda mi się kilku członków, Najwyraźniej przyszli sprawdzić, co robi taki harmider. No cóż, trudno. Takie już życie i nic na to nie poradzisz.
Poleciałam na mały przegląd terenów, by sprawdzić, gdzie mieszkam i rozeznać się w sytuacji. Gdy wróciłam, zauważyłam, że przed moją powiększoną jaskinią siedzi Katrina. Zdumiona podeszłam do niej, cały czas jako smok.
- Co cię tu sprowadza?- zapytałam, zaintrygowana.

<<Katrina?? Nie mam weny. sorry>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz