czwartek, 6 listopada 2014

Od Kolosa

 -Au! - jęknąłem i otworzyłem ucho - Tajfun! Masz już 2 lata! Jesteś już dorosły! Zachowuj się jak godny tego wieku i nie gryź mnie już w ucho!
  - Ale to był najłatwiejszy sposób obudzenia ciebie - wyszczerzył zęby, a Katrina zachichotała.
 - I z czego się tak cieszycie?- mruknąłem i zamknąłem oczy. Tym razem zniecierpliwiona Rene krzyknęła:
 - Tato! Nie bądź leniem!
Otworzyłem oczy i przewróciłem nimi. Rzuciłem tylko krótkie "Spać" ale Katrina obudziła mnie tylko jednym zdaniem:
 - Wyprowadzamy się.
 - Co!? - na ten słowa podniosłem głowę i popatrzyłem na nią ze zdziwieniem.
 - No - zaśmiała się - Ta jaskinia jest już mała i  nie pomieści nas wszystkich kiedy Rene i Tajf  urosną ..
   - To się wyprowadzą .. - burknąłem i położyłem łeb na łapach. Jednak wadera obrzuciła mnie takim spojrzeniem że zgodziłem się.
 - HURA! - zawołały pół-szczeniaki - Chodźcie!
<><><><><><>
- No, no ,no - pochwaliłem waderę kiedy byliśmy na miejscu - Ładna to ona jest ...































<Katu? :3 Jak chcesz możesz coś zmienić, dodać ..>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz