czwartek, 18 września 2014

Od Kimm'iego Cd Kat i Thal

Wtedy znów zagrała ta melodia.. "Wiggle, wiggle, wiggle".
Cause You know what to do with that big fat butt...

Wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle, wiggle, wiggle
wiggle, wiggle, wiggle
Just a little bit of (swinngg).

Nie mogłem się oprzeć. Zacząłem to śpiewać i tańczyć z każdą waderą dookoła. Musiałem. Alkohol... to zło.

Patty cake patty cake
With no hands
Got me in this club making wedding plans
If I take pictures while you do your dance
I can make you famous on Instagram
Hot damn it
Your booty like two planets
Go head, and go ham sandwich
Woah
I can't stand it - Zaśpiewałem. - Która z pań chcę drinka? - Rzuciłem pewnie. Tak, żaden basior nie podskoczył mnie! Byłem cudowny. Podbiegłem do Thalii.
- Wstawaj piękna! Ruszaj tyłkiem! - Zawyłem i złapałem ją. Zarzuciłem na parkiet i podałem alkohol. Zabawa nie miała końca. Lebelle, Kat, Thalia, Anashelle, Lili, Maddie, Caro i Archanee - Tańczyły wokół mnie. Pokochałem to. Tylko w takich środkach zapominałem o przeszłości! Lebelle oparła się o mnie. Było mi... przyjemnie. Znów poczułem ciepło ciała innej osoby... Jak wtedy z nią... ahhh. I nagle Kat także przywarła do mojego boku. Wtedy ujrzał to Kolos.
- Te! Kimm! Nie pozwalasz se za dużo? - Warknął.
- Cicho bądź samotniku! Heh, ja się chociaż bawię! - Czknąłem uwalony. Basior rzucił się na mnie. Odbiłem go skrzydłem. Do walki wciął się Muzyk. Wskoczył na mnie.
- Kimm! OGAR! - Rzucił i spojrzał się na Kolosa. - Jedna noc stary, tylko jedna.
Basior kiwnął łeb i odszedł, a wadery znów do mnie przywarły. Jednak ja najbardziej wolałem Lebelle. Otuliłem ją skrzydłem. Katty spojrzała na mnie.
<Katrino? UWALENI 2 JUŻ W KINACH! XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz