piątek, 19 września 2014

Od Kimm'iego Cd. Lebelle

- Dzieci się ucieszą. Bardzo tęsknią za Sombrą. Umilisz im życie. A Kat? A co ona ma do tego! - Zaśmiałem się. Przybliżyłem nos, do nosa Lebelle. Delikatnie pocałowałem ją. Po chwili przewróciłem ją. Opętałem jej łapy lianami i zacząłem łaskotać. Wadera chichotała bez przerwy i próbowała się wydostać. Potem uwolniłem ją i uniosłem. Wzleciałem w górę i polecieliśmy do jaskini. Zamknąłem wejście i położyłem ją na skałce.
- Czekaj tu. - Szepnąłem. Po chwili przyleciałem z Clear i Lizzie'm.
- Co jest tato? - Spytała Clear.
- Zobacz. - Powiedziałem i podniosłem ją do Lebelle. Dotknęła ją delikatnie.
- To... To Wadera? Zamiast Mamy?
- Tak Clear. Mama chciała, żebym nie rozpaczał. Lebelle mi pomoże.
- Okey. - Rzuciły Szczenięta. Liz wskoczył do Clear i Lebelle.
- A ta starsza?
- Charlie? Zaczekaj... Niedawno temu jej partner odszedł. Też się musi pozbierać.
- Okey.
Lebelle delikatnie pogłaskała szczenięta po łebku.
<Lebelle? Sweet ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz