niedziela, 7 września 2014

Od Thalii CD Katriny

Przed oczami przeszły mi najważniejsze wydarzenia w moim życiu ... od tego kiedy uratowała mnie Sombra ... Zamiana w Tatchita ... Dante ... Samobójstwo Alfy czy wybranie na Alfę Katrinę ... aż do tego ...
Zamknęłam oczy. Gdy je otworzyłam ujrzałam na drzewie runy. Wydawało mi się jakby je wcześniej widziałam ...
-  Katrino ... - szepnęłam nie odrywając wzorku od niebieskich znaków.
Alfa popatrzyła na mnie pytająco. Nie zdążyła odpowiedzieć gdy ja stanęłam przy drzewie. 
Dotknęłam już prawie że martwą łapą kory. 
 - Znam je ...
Kat podeszła do mnie. Popatrzyłam na nią. Nagle w głowie wszystkie runy przekrztałciły się w normalny język ..
 - Masz jedną szansę by zrozumieć przyszłość .... - Nawet nie zdając z tego sprawy wypowiedziałam to na głos. Orzywiłam się - No jasne! Wszystko Rozumiem!
Alfa zmarszczyła brwi. 
 - To był głos który usłyszałam przy moich narodzinach!  -  pociągnęłam przyjaciółkę po drodze. Na niektórych drzewach były zdania czy rozmowy z przeszłości. Od narodzin do dzisiaj. Zatrzymałam się przy jednym z drzew na którym było napisane: Wybierz kogoś godnego na moje miejsce ... 
To były ostanie słowa wypływające z ust Dawnej Alfy. 
<Katu? ^^ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz