sobota, 6 września 2014

Od Rene CD Kimm'iego

      Siedziałam za głazem nie wierząc własnym uszom... nigdy nie słyszałam żeby ktoś inny niż ja śpiewał tak, jak teraz Alfa. Zaczęłam klaskać i wyszłam z ukrycia.
- Ja nie wiedziałam... Nie wiedziałam, że potrafisz śpiewać...
- Jest wiele rzeczy których o mnie nie wiesz - uśmiechnął się w moim kierunku. Spojrzeliśmy oboje w niebo.
      Widziałam coś, czego nie mogłam zobaczyć już od bardzo dawna - przebłyski słońca i kilka smug błękitu nieba. Zmieniłam się w smugę nut i obiegłam szybko część terenów watahy. Wróciłam do skołowanego Kimm'iego.
- Alfo, wszystko w porządku? - zapytałam zaniepokojona.
- Tak, tak. I jeszcze jedno: możesz mówić mi po imieniu, Kimm.
- Dobrze - odpowiedziałam i posłałam mu pełen zadowolenia uśmiech.

< Kimm? Alfo czcigodna, uczyń mi ten zaszczyt... i dokończ moje opo xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz