sobota, 13 września 2014

Od Kolosa "Zmiana"

Stojąc tak na łące pełnej mgły miałem wrażenie że czuje kogoś obecność. Chodź byłem tu sam ...
 - Widzę cię .. 
Zadrżałem.
 - Ojcze .. - warknąłem w mgłę. Zza białej chmury dymu wyszła czarny duch wilka.
- Nie pokanasz mnie ... - zamruczał - Jestem dla ciebie i dla twojej ukochanej wataszki zbyt silny ...
Poczułem ostry bół na piersi. Zacisnąłem zęby i upadłem.
-  Nie .. - wycedziłem przez kły - Nigdy nie stanę się taki jak ty ...
Nie widziałem twarzy ducha ale wiedziałem że uśmiecha się do mnie drwiąco i odchodzi.
Zamknąłem oczy które powoli zmieniały barwę na limonkową. Sierść przybrała kolor brązu. Poczułem kolejny bół tym razem w okolicach tylniej nogi.
Spojrzałem na nią z wysiłkiem. Malowały sie na niej dwie blizny.
 Zmarszczyłem brwi.
  - Zginiesz ... - mruknęłam. - ZGINIESZ!
Upadłem na ziemie.













~~~~~
Usłyszałem znajomy głos.
 - Kolos ..?  - szepnęła Katrina.
Otworzyłem oczy.
 - Kat ... - zamrugałem po czym wstałem - Gdzie ja jestem ..? I czy.. czy ty mnie rozpoznajesz?!
<Kato? :P Żono xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz