piątek, 7 lutego 2014

Od Anabells CD Sombry

   Ryknęłam. Czy wszyscy to wiedzą? Myślałam, że zacznę tu nowe życie, ale nie dane mi było poczuć szczęścia. Zakładałam, że nie mogę być szczęśliwa, jeżeli stare wspomnienia chodzą za mną. Spojrzałam na nią tylko niechętnie, po czym mruknęłam coś pod nosem. Ale ona nadal wpatrywała się we mnie z uporem. Po chwili zatrzymała się i usiadła.
  -Nie pójdziemy dalej, jeżeli mi nie powiesz.
  - Dlaczego? Do czego ci to potrzebne?
  - Muszę wiedzieć czy jesteś niebezpieczna dla mojego stada. - odparła podejrzliwie.
  - Dobrze więc. - poddałam się. - Szłam sobie z Damem prz...
  - Z kim? - przerwała mi. - Jak on się nazywał?
  - Demon of Hell. - wymamrotałam przez zaciśnięte kły. - Mogę dalej? Dobrze. - Więc szliśmy sobie razem przez las i rozmawialiśmy. Nagle zza rogu wyskoczył Jarner, stary wilk, którego przed laty moja rodzina wygnała ze stada. Rzucił się na Dama i wyrwał mu spory kawał nogi. Na szczęście aktywował w porę swoją moc ostatecznego ratunku, która zabiła Jarnera na miejscu.  Ale stracił zbyt wiele krwi i moc kosztowała go zbyt wiele energii. Jego ostatnie słowa to " Proszę, jeśli kiedykolwiek masz się w czymś specjalizować, to zostań egzorcystką, po prostu mi zaufaj". Potem umarł. - powiedziałam beznamiętnie. Przy Sombrze nie mogłam się rozkleić.
Przyglądała mi się przez chwilę.
  - A dlaczego cię wy...
  - Innym razem. - warknęłam idąc w stronę jaskini na wzgórzu. - Zmieniłam zdanie. Będę spać tam. - dodałam szorstko, po czym odeszłam dumnym krokiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz