sobota, 15 lutego 2014

Od Iny CD Jokera

   O co do diaska mu chodzi ? Mam ochotę rozszarpać mu gardło. Złość zalewa mi oczy, sączy się do krwi. Za chwilę w moich żyłach popłynie krystalicznie czyyysta złość!!!
  - Czy nie dość wyraźnie się wyraziłam? Znikaj sssstąd! Już! Wrrrr………
  - Nie interesuje Cię to, co mam Ci do pokazania?
  - Jedyne, co mnie interesuje,  to jak cofnąć czas. Do momentu kiedy pojawiłeś się w naszym życiu. Nie, do momentu kiedy pojawiłeś się na świecie. Już wtedy ktoś powinien skutecznie uniemożliwić Ci zaistnienie w czyimkolwiek życiu.
  -  Nic straconego – powiedział z przekąsem – wystarczy zwolnić hamulce. Przecież jedyne, na co masz ochotę, to mnie rozszarpać na kawałki. Co jeszcze Cię powstrzymuje?
  - Nigdy nie stanę się taka jak Ty! Wiem, że jest sposób by w równoległym świecie odwrócić bieg wydarzeń. Znajdę go!
  - A nie obawiasz się czasem nieprzewidywalnych skutków? Nic nie dzieje się bez celu …
   Straciłam panowanie nad sobą. Sierść stanęła dęba. Wargi się podniosły w złowrogim grymasie. Zęby błysnęły oślepiającą bielą. Jaki cel?!!! Choćbym miała zginąć, unicestwię tę kreaturę raz na zawsze. Spostrzegłam w jego wzroku wahanie.
  - Hej, Ina! Nie pomyślałaś, że potrzeba takiego bólu jak Twój, takiej determinacji żeby odnaleźć panaceum?
Stanęłam na chwilę. Przez głowę przepłynęło mi tysiące obrazów. Czyżby te małe kuleczki były tym, czego szukam od lat? Pozwoliłam by moje tętno wróciło do normy.
  - No, Joker, czym mnie powstrzymasz? Masz dwie minuty i ani sekundy więcej.
 <Joker?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz