czwartek, 30 października 2014

Od Kimm'iego Cd. Shayninga

- Dobra starczy tego. Teraz ja. Bosque mnie tu wysłał. - Warknąłem. - Uczyłem Falvie pocisków!
Przepchnąłem Shay'a i dumnie stanąłem przed lustrem. Powoli formował się w nim kształt. Widziałem wszystko. Skrzydła, długie nogi, ogon, kły...
Skyrim Dragon Wallpaper Wallpaper
- Smok. - Wyszeptałem.
- Jesteś Waleczny, Pewny siebie i agresywny. Masz jednak kilka postaci. W tym i charaktery. Potrafisz być dobrym przywódcą i przyjacielem, ale masz swoje złe i twarde cechy...
Shay spojrzał na odbicie z zazdrością.
- Czemu on ma smoka a jakiegoś Dużego Kurczaka Który Lata? - Warknął. Po chwili skakaliśmy sobie do gardeł. Od kiedy miałem w krwi Blodspill mój charakter do przyjaciół uszedł zmianie.
<Shay? Sory, że krótkie...>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz