środa, 15 października 2014

Od Sashy " Pogrzeb"

Musiałam to zrobić. Musiałam.
Po poinformowaniu zrozpaczonego Shaya o nieszczęściu Shantery, nie mogłam dłużej tak stać. Musiałam coś zrobić.
Zorganizowałam pogrzeb.
 Odwiedziłam miejsce jej śmierci. Pochowałam prochy do małej szkatułki, oraz wzięłam jajo gdzie była zamknięta jej dusza. Dużo czytałam o smokach. Jajko należy otworzyć aby jej dusza mogła zaznać spokoju.
<> <> <>
Pogrzeb miał miejsce na wzgórzu, w jej ulubionym miejscu. Dziura wykopana przeze mnie była zasłana kwiatami. Zjawili się wszyscy. Muzyk puścił pasującą muzykę.
















Podałam szkatułkę Shayowi który umieścił ją w dole. Powoli dzięki magii Kimiego, dziura zasklepiła się. Shayning otworzył jajo.
Patrzyłam powoli jak jej dusza ulatnia się w górę .....

<Tak wiem - nie miałam weny xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz