czwartek, 5 czerwca 2014

Od Katriny (Konkurs 7)

Siedziałam w bibliotece z nosem w książkach. Chciałam znaleźć więcej informacji o Kimm'im i jego rodzinie. Widziałam tylko rzeczy o Bosuqe.
W końcu mnie olśniło.
- Czemu wcześniej na to nie wpadłam! Przecież jest jego potomkiem więc będzie gdzieś...Tu!-krzyknęłam i wybrałam stronę na hybiu trafił. Znalazłam jedynie czterowiersz opowiadający o przyszłości.
- ,, Wnuk Bosque obejmie władzę bóstwa,
Dopomogą mu wilki ze znakiem.
Dokona się tego w trzynastą pełnię.
Wizje jednej wadery z Drużyny doprowadzą ich do zwycięstwa.''
Później znalazłam kolejny na następnej stronie.
-,,Nowy przywódca przybyły z niebios zjednoczy cały świat 
W jeden naród, wszystkie stronnictwa umrą i odrodzą się. 
Zachwycone duchowieństwo podporządkuje się potędze władzy. 
Rozradowane anioły. Czerwony wilk znika w otchłani.''
Kto to może być ten przywódca? Czy to może być nowa Alfa? Kim jest czerwony wilk? Moją głowę zaprzątnęła masa pytań na które nie znałam odpowiedzi.
Rozmyślanie co mogą one oznaczać może zająć mi trochę czasu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz