czwartek, 5 czerwca 2014

Od Thalii CD Dantego (Konkurs 4)

Byłam trochę zszokowana tym wszystkim.
 - Taak... chyba zaprowadzę cię to Shay`a ... - przekrzywiłam łeb, a potem znowu się ogarnęłam - Chodź za mną.
Tatchit z ochotą poszedł za mną. W drodze zapytał mnie o różne rzeczy.
 - Kto to ten .. Shay ?
 - Shayning. Samiec Delta. Mój Brat.
 - Ah ... E.. A nie łatwiej zaprowadzić mnie do ... Alfy?
Zagryzłam wargę. Wilk najwyraźniej to zawuażył bo tylko szepnął:
 - Przepraszam ... Nie powinienem cię o to pytać .. - zwiesił lekko głowę.
 - Nie, nic nie szkodzi. Ja tylko ... - zamilkłam na chwilkę - Ona popełniła samobójstwo. Spadła z klifu i ... doprowadziło ją do tego szaleństwo.
 - Ah .. - jęknął i już o nic więcej nie pytał.
Gdy zaprowadziłam go do Shayninga odeszłam na chwile. Chciałam coś zobaczyć. Gdy szłam w tym kierunku, nagle zapadłam się pod ziemię.
~~~~~~~~~`~~~~
- Au .. - jęknęłam z bólu. Byłam w pomieszczeniu, bardzo estetycznym:
Wstałam i ku mojemu zdziwieniu zaczęłam się lekko ślizgać.  Gdy doszłam do końca (co wydawało się nie możliwe) zobaczyłam stół. Przy nim siedziało ośmiorga bogów. Stanęłam jak wryta. Nie znałam tych  2 ostatnich boginek ale teraz to się nie liczyło.
 - G-Gdzie j-ja jestem ..? - wyjąkałam gapiąc się na to widowisko.
 - Jesteś w swoim rodzinnym domu - powiedział Mall.
Zrobiłam wielkie oczy.
 - W-W r-rodzinnym ...? - szepnęłam - O co chodzi?
 - Więc to tak - odparł Noche podając mi listę. Wyglądało to mniej więcej tak:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mall i Nike - Rock. (ojciec Shay`a i mnie)
urodzili - Shayninga i Thalię.
Bosque i Setona - Mina (matka nasza) 
------------
Opues i Alessera - Azura
Azura i Blade  - Lili i Katrina.
---------------
Bosque i Kasjopeja -  Karmina 
Karmina i Cloud - Kimm i Climb 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Ah... - jęknęłam. Teraz czułem się lepiej. O wiele lepiej. Więc ta jedna to Nike, druga Alessera trzecia Setona a czwarta Kasjopeja! Pomknęłam do watahy sprintem, trzymając w zębach listę.
 <KLSD? xD Dobra: Katrina? Lili? Shay? Dante?>










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz