czwartek, 5 czerwca 2014

Od Katriny (Konkurs 8)

W końcu do mnie dotarło ich znaczenie. Przynajmniej kilku rzeczy.
-,,Wnuk Bosque obejmie władzę bóstwa''. To musi być odczytane w ten sposób ,, Wnuk Bosque Kimm obejmie władzę kiedy jego przodek zginie '' lub coś w tym stylu.
-,, Dopomogą mu wilki ze znakiem '' czyli ja, moja siostra, Shayning, Thalia itd.
-,, Dokona się tego w trzynastą pełnię '' to nie może być trzynasta pełnia na świecie lecz trzynasta pełnia roku bieżącego.
-,, Wizje jednej wadery z Drużyny doprowadzą ich do zwycięstwa '' czyli, że wkrótce będę miała wizje dotyczące tego.
Teraz trzeba rozkminić drugą przepowiednię.
-,, Nowy przywódca przybyły z niebios zjednoczy cały świat '' nowym przywódcą może być nowa samica Alfa. Zjednoczy... Watahę? Chyba tak bo innego wyjścia nie widzę.
-,, W jeden naród, wszystkie stronnictwa umrą i odrodzą się ''. Umrzemy i zmartwychwstaniemy? Do tego nie mam wyjaśnienia. Nie wiem.
-,, Zachwycone duchowieństwo podporządkuje się potędze władzy '' to może być... Też nie wiem! Para Alfa? Zamotałam się.
-,, Rozradowane anioły. Czerwony wilk znika w otchłani ''. Rozradowanymi aniołami mogą być członkowie watahy. Czerwony wilk... nie to nie możliwe! Jack... może to on będzie miał coś wspólnego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz