poniedziałek, 2 czerwca 2014

Od Katriny (Konkurs)

Wieczorem każdy podążył w swoją stronę ( do swojej jaskini ), ale nie ja. Położyłam się i zaczęłam obserwować gwiazdy. Nagle jedna z nich zaczęła lśnić najbardziej. Po chwili gdy gwiazda ta '' wylądowała '' na ziemi, ujrzałam Opues'a, pana przeciwieństw. Wstałam.
- Witaj Katrino.
- Witaj - ukłoniłam się.- Co za zaszczyt dany mi jest cię zobaczyć?
- Wiem, że niedawno odeszła do wieczności wasza założycielka watahy. Właśnie to ona mnie tu przysyła.
- Słucham.
- Chce żebyś zebrała dobrych obrońców.
- W jakim celu?
- Właśnie do tego zmierzam. Sombra umierając uczyniła swą córkę Clear jednym z niezwykłych i cennych wilków. Być może będzie celem innych wrogich watah. Czy mogę, a raczej możemy na ciebie liczyć?
- Nie zawiodę was.
Po tych słowach moje futro zaczęło błyszczeć. Z tego powodu zamknęłam oczy. Kiedy blask zbladł, otworzyłam je ( oczy ). Bóstwa już obok nie było.Wyglądałam inaczej.
Moja sierść była czarno - biała z czerwonymi i niebieskimi akcentami, a poza tym miałam skrzydła! na mojej szyi dostrzegłam tajemniczy medalion.
Ruszyłam do jaskini mojej rodziny, a następnie do innych wilków odpowiednich do misji.
Kiedy dotarłam na miejsce, nie było tam mojej rodziny. Była tam cała wataha. O dziwo wszyscy mnie poznali mimo zmiany wyglądu. Szczeniaki podbiegły do mnie pod szczekując radośnie. Kazałam im iść do jaskini rodziny Kimm'iego żeby tam się bawili.
Shayning ogłosił wybory Nowej Samicy Alfa, a ja zaś stanęłam na półce skalnej ( oczywiście za zgodą Shaya na powiedzenie ważnej informacji ).
- Uwaga wszyscy!- krzyknęłam, a w jaskini zapanowała cisza.- Kilka minut temu, spotkałam Opues'a. Powiedział mi on, że Sombra przed śmiercią uczyniła Clear kimś więcej niż następczynią Alfa. Ta mała waderka, nie jest już zwykłym wilkiem, a wilczycą niezwykłą. Nakazane mi jest zebranie kilku ochroniarzy, że użyję tego określenia. Potrzebne mi są wilki zwinne i szybkie przede wszystkim. Jedną z tych osób będzie na pewno Charlie. Reszta to : Lili, Thalia, Stranger oraz Madelyn. Pamiętajmy też o tym, że Clear nie może się o tym wszystkim dowiedzieć. Reszta wilków utrzymuje to w tajemnicy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz