środa, 25 czerwca 2014

Od Thalii

Gdy Dante wyszedł wpatrzona w zachód słońca pomyślałam o czymś, co ani trochę nie miało sensu brzmiało ono ..
 - HellMare* ... - szepnęłam po czym wstałam. W oczach migotały mi iskierki smutku, lęku, złości, żalu i nadziei. Poczłapałam do jeziora przy którym po raz pierwszy zmieniłam się. Zamknęłam oczy myśląc o całej stracie,smutku i żalu jaki przetrwałam. Pomyślałam o rodzinie, o Sombrze .....
Ścisnęłam mocniej powieki. "Nie mogę tak dalej żyć!" pomyślałam "Tak przecież nie miało być ...."
Zaczęło się. Uniosłam do góry łeb i zawyłam ze złości. Musiałam wreszcie wypuścić wspomnienia.
Ale wyglądałam inaczej ...
"Zawyłam" a raczej zarżałam  po raz ostatni i pogalopowałam do watahy.
*HellMare - Na początku w pierwszym opo. Kiedy się w to coś zmieniłam nazywało się to "FeniksHorse" Ale głupio to brzmiało więc zmieniłam xD
<Ktoś? Ktokolwiek .. może Dante? Lili? Katrina? A może Shay ..?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz