wtorek, 10 czerwca 2014

Od Strangera

Otrzepałem się od brudnej ziemi i poczłapałem w kierunku jaskini. Leżała tam Amy . Uśmiechnąłem się do niej i usiadłem obok .Wpatrywała mi się głęboko w oczy . Nagle spojrzała się w dół na kamienną posadzkę i  mruknęłam
- Wiesz Stranger , chciała bym założyć rodzinę ...
-Nie ma sprawy . A z kim konkretnie ??? - zapytałem . Amy zrobiła dziwne oczy i zachichotała . Po moich słowach zmieniała tematy , ale mi w ciąż w głowię galopowały myśli o Rodzinie . W końcu nie wytrzymałem i warknąłem na Amciti .
- Powiedz w końcu z  kim chcesz założyć rodzinę ????!!!! -Amy przerażona uśmiechnęła się lekko i dotknęła swoim zimnym nosem mojego nosa .
- Już chyba wiesz prawda ??? - Zapytała . Kiwnąłem głową . Nie wiedziałem co powiedzieć . Może dla tego że byłem tak nią zauroczony że nie widziałem po za nią niczego innego . Nagle Amy odwróciła się i pobiegła w głąb lasu , a ja jak zahipnotyzowany Amy pobiegłem w podskokach .
C.D.N
<Amy ? > PS .Sory że takie krótkie nie miałam weny :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz