sobota, 14 lutego 2015

Event Walentynkowy















Jeśli zdziwiona jest Twoja minka, 

Z jakiej okazji list ten wysłany, 

Przypomnij sobie, że Walentego 
Jest to Światowy Dzień Zakochanych.

Ten skromny widoczek, 
dla pięknych Twych oczek. 
Na świętego Walentego, 
w dniu zakochanego. 
Czytając choć pomyśl przez chwilę, 
że ten, co wysyła 
wspomina i kocha Cię mile.
Ten liścik z całusem dziś do Ciebie leci, 
humor Ci poprawi, a sercu żar roznieci. 
Pomyśl dzisiaj o mnie tak słodko i miło, 
żeby w środku zimy cieplej się zrobiło.

W Dniu Świętego Walentego, 
każdy uczuciem obdarowuje każdego. 
Ja tobie ślę - 1000 buziaków, 
100 wesołych pluszaków, 
10 gwiazdek z nieba i wszystkiego, 
czego Ci tylko potrzeba.
Ulica - Tęsknota 
Numer - Miłość złota 
Adresat - Kocham Cię 
Nadawca - Domyśl się.

Chociaż ja się Tobie nie rzucam na szyję, 
to dla Ciebie przecież serce moje bije. 
Miłość moja szczera, 
a myśli gorące - w dowód przesyłam całusów tysiące.
Event
Piszemy opowiadania o waszym spędzaniu Dnia Zakochanych. Wszystko trwa do dnia dzisiejszego do 21.02.2015 r. Można pisać do +18, można tam nie pisać. Jak kto woli. Do zakładki ,,Eventy'' dodamy przedmioty. Tylko 14.02.2015 r. przedmioty z tam tąd są za darmo. Cieszcie się, opowiadania mogą być bez najmniejszego sensu, ale na temat.

Konkurs
Opowiadania, które będą ciekawe i w miarę długie, weźmiemy pod uwagę do konkursu.

~Dziękujemy, 
Rada WSN
Wilki chętne do napisania opowiadań (na temat wymieniony powyżej):
  • Renechive
  • Caroline











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz