wtorek, 8 kwietnia 2014

Od Katriny CD Kolosa

   Popatrzyłam na Kolosa który spał w jaskini naprzeciwko.Cieszyłam się, że nareszcie się przełamał i wyznał mi to co czuje.Podbiegł do mnie Lizzie po czym rozmyślił się i odbiegł.Nagle Kolos się obudził i szedł w moja stronę.
    - Jak się czujesz?-zapytał.Nie wiedziałam o co mu chodzi.
    - Dobrze.Czemu pytasz?
    - Sam nie wiem - powiedział i położył się obok mnie.
   Siedzieliśmy tak chwilę w milczeniu, aż zapytałam się.
    - Jak nazwał byś szczeniaki?
    - Szczeniaki? - zapytał zażenowany. - Dlaczego pytasz? Nie mów mi że...
    - Chcę wiedzieć. I nie jestem.
    - Basiorka Tajfun, a waderkę Renechive w skrócie Rene.
   Uśmiechnęłam się tylko na znak, że te imiona mi pasują.
<Kolos?Liczę, że chcesz mieć szczenięta.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz