piątek, 14 marca 2014

Od Katriny CD Kolosa

   Zamierzał coś powiedzieć gdy Sombra podeszła do niego.
    -Chodź Kolosie, muszę cię oprowadzić. - odrobinę niechętnie powiedziała alfa.
Więc Kolos... to twoje imię. Odeszli wciąż patrząc się na mnie. Znów się zakochałam. Ale coś mi mówi, że z Kimm'im nie miała bym przyszłości więc zostawię go Sombrze. Po kilku minutach ujrzałam Kolosa z dziką różą w pysku.
    - To dla ciebie Katrino-uklęknął przede mną i podarował mi ją.
    - D-dziękuję... Nie wiem co powiedzieć, jest prześliczna.
    - Dla pięknej wadery wszystko. - powstał - Przejdźmy się nad Ukrytą Plażę.
    - Nie da się odmówić. - uśmiechnęłam się.
   Gdy dotarliśmy na miejsce niebo przybrało piękne kolory.
    - Czy moglibyśmy się bliżej poznać? - zasugerował mój towarzysz.
    - Tak oczywiście.
    - Czym się interesujesz?
    - Zbieram kamienie szlachetne z okolic naszej watahy.
   Rozmowa się dłużyła, i dłużyła... Straciliśmy z tego wszystkiego poczucie czasu!
<Kolos?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz