wtorek, 11 marca 2014

Od Kimm'iego CD Sombry

    - Mam dla ciebie niespodziankę! - Powiedziałem i ujrzałem zaskoczoną twarz Sombry. - No chodź!
   Alfa pobiegła za mną. Biegliśmy przez las, koło jeziora i jaskini. Byliśmy na skraju lasu (tego blisko jaskiń) i zamknąłem oczy.
    - Eee... Kimm?
    - Czekaj.
   Gdy otworzyłem oczy ujrzałem to co chciałem. Jaskinię Uczuć. Wskoczyłem tam ciągnąc Sombrę. Wylądowaliśmy. Było to miejsce pełne lian z liśćmi w kształcie serca, jezioro z czerwono - niebieską wodą oraz Miejsce Par. Było to wgłębienie w skale do której prowadziły "schodki" z kamieni. Alfa oniemiała.
    - I co?
    - To...Ty wariacie! Zaciągnąłeś mnie tu bo?...
    - Jesteś moją narzeczoną. - Powiedziałem i pocałowałem ją w czoło.
    - Każdy może tu wejść, nawet wilki bez pary. Ponieważ one właśnie tu znajdują miłość. - Wyszczerzyłem się. Naglę oberwałem w pysk.
    - Kocham cię ty mój lizusie! - Wrzasnęła roześmiana wadera i przytuliła mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz