niedziela, 23 marca 2014

Od Thalii CD Sombry

   Wszyscy podchodzili do smoków. Nie wiedziałam którego smoka wybrać. Wszystkie wyglądały na zniechęcone do współpracy z wilkami. Zamknęłam oczy i położyłam łapę na pierwszym smoku. Wzdrygnęłam się bo przeszedł mnie dreszcz energii. Miał szorstki pysk. Otworzyłam oczy. Był piękny. Miał czarne łuski i świecące niebieskim blaskiem oczy.
   Uśmiechnęłam się do niego.
    - C-Cześć.. Smoku..
    - Nazywaj mnie po imieniu - powiedział. - Jestem Tajffun.
   Pogłaskałam go po łuskach po czym wskoczyłam na jego szeroki, ale wygodny grzbiet.
   Bez rozpędzenia wzbił się w powietrze. Robił pełno salt i fikołków. Omal nie spadłam.
    - Hej! Chyba nie chcesz mnie zrzucić! - zachichotałam.
    - Nie, to tylko moja rozgrzewka - poszybował w górę i w dół.
    - Ile masz lat? - spytałam rozgrzanego Tajffuna.
   Zwolnił.
    - Wiesz... Jestem nieśmiertelny, za to młody.
<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz