środa, 26 marca 2014

Od Katriny

   Pierwsze spotkanie...
   Gdy szłam spać nie mogłam uwierzyć, że Sombra ma szczeniaki. Zrobiło mi się nadzwyczaj smutno. Zasnęłam ale coś trąciło mnie w łapę.
    - W-witaj... Jestem Cleare, a ty jak się nazywasz? - ujrzałam wtedy małą waderkę która przypominała mi... Mnie.
    - Jestem Katrina. Miło mi.
    - Nie mogę zasnąć. Taty nie ma, z mamą gdzieś wyszedł.
    - Chodź tutaj. Połóż się.
    - Ale obudzisz mnie kiedy mama przyjdzie. Prawda?
    - Oczywiście, że tak.
   Waderka bardzo szybko zasnęła. Zapomniałam o wszystkich moich zmartwieniach. Po pewnym czasie przyszła Sombra.
    - Więc Cleare jest z tobą.
    - Tak. Śpi jak zabita, że tak powiem.
    - Muszę już ją zabrać.
    - Dobrze.Przecież jest twoim szczeniakiem.
   Trąciłam waderkę nosem, po czym się obudziła.
<Sombra?Chyba, że wolisz aby Cleare dokończyła>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz