środa, 12 marca 2014

od Thalii CD Kimm'iego

   Odwróciłam się. Biegł do mnie Kimm. Miał dziwny wyraz pyska.
   -Co ty taki smutny? - spytałam pocieszająco - Nie smuć się! Przecież przed godziną byłeś najszczęśliwszym wilkiem na świecie!
   -Odchodzę.
Zrobiłam na niego wielkie oczy.
    -Że co! -wrzasnęłam na całe gardło.
    -Nikt mnie tu nie potrzebuje - mruknął.
    - A Sombra? Ona cię potrzebuję! -warknęłam - I ja, i Kolos i Charlie wszyscy!
    -Nie, nie wszyscy -miał markotny głos - Katrina, Kiiyuko, Amcitia, Lionel.
   Nie wiedziałam co zrobić. Miałam ochotę pobiec jak najdalej od tej watahy.
    -Nie wiem... - pisnęłam wreszcie - Ale wiem że wataha cię potrzebuje.
    -Pff, na pewno nawet ty czasem jesteś na mnie zła - kiwnął głową na mnie po czym odszedł. Dogoniłam go.
    -No dobra, czasem mnie wkurzasz - wypaliłam -Ale to nie powód do odchodzenia!
<Kimm?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz