niedziela, 9 marca 2014

Od Thalii CD Sombry

   Poszłam przodem.Nienawidziłam tego zwyczaju! Zawsze gdy coś naprawdę, naprawdę niebezpiecznego dla mnie i moich przyjaciół jest blisko, staję się tym czymś! Sombra najwyraźniej zauważyła moją minę bo spytała:
  -Thalio dlaczego byłaś konio-feniksem?
  -Ja...ja nie wiem... -skłamałam.
  -Wiem że,wiesz - odparła - Ty rzadko kłamiesz...
  -Eh dobrze...-zaczęłam - Więc mój prapradziadek był koniem...Ale nie byle jakim koniem! Był półkrwi wilkiem.Zakochał się w mojej babci feniksie i urodzili Fenikshorsa....Przez to ciągnęło się tak że raz rodził się wilk, raz feniks a raz koń...
   Zdziwiona Sombra tylko pokiwała głową bym mówiła dalej.
  -I ja jestem w sercu tego łańcucha. Dlatego mnie złapała ta wataha. - skończyłam i stanęłam przed jaskinią Shyninga.
  -Więc...- Sombra minęła mnie i weszła do jaskini,poszłam za nią.
<Sombra? Shyning?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz