poniedziałek, 10 marca 2014

Od Kimm'iego CD Sombry

  - Miło mi! - Wykrzyknęliśmy, po czym odwróciłem się i położyłem koło Sombry. Kątem oka dostrzegłem jak Charlie patrzy na nas a potem mruga okiem do Alfy. Ta zarumieniła się i pożegnała z córką. Spojrzałem w oczy wadery. Piękne, łagodne, niebieskie i przyjazne. Oczy mojej matki.
  - Ech... - Mruknąłem i spojrzałem w jezioro. Z moich oczu pociekły słone łzy.
  - Kimm... Co jest? - Zapytała Sombra.
  - Wiesz, - zacząłem - przypominasz pewną waderę. Także była piękna, mądra, łagodna i czuła. Miała też tak piękne oczy. To była moja mama. - Ujrzałem, że Alfa patrzy na mnie uśmiechnięta i także ze łzami w oczach.
  - Też nie masz rodziców?
  - Tak... Rodzina mnie porzuciła jak byłem mały... Ostatnie co pamiętam to oczy mojej matki. - Sombra przytuliła mnie. Rozumiała, że było mi ciężko to mówić, ale chwile później zaproponowała...
<Sombra?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz