piątek, 7 marca 2014

Od Thalii

   O tak to jest życie! Można ze spokojem polować, nikt Cię nie zmusza do wiezienia niepotrzebnych rzeczy i nie biję Cię batem...
   -Thalia!!
   No, może trochę cudowne.Pobiegłam do jakiegoś wilka który kazał mi przyjść.Gdy podeszłam chciałam się sprzeciwić ale zatkało mnie...
   Nie daleko od Sombry siedział na smoku jej brat bliźniak! Podeszłam trochę bliżej, smok był ogromny! Zobaczyłam jak jej brat coś jej mówi, a ona "mdleje" i Feniks ją podtrzymuje.
   Chciałam pobiec i zabić Jacka i jego smoka ale wiedziałam że dla Sombry to by było coś okropnego, więc zatrzymałam bezpieczną odległość przysłuchując z uwagą.Poczłapałam do jeziora i popatrzyłam w odbicie.
    Przyjrzałam się uważniej i... nie, nie to niemożliwe nie mogłam...a jednak.
 Moja twarz zmieniła się w no.. byłam Fenikshors'em.
   Teraz na bank nie mogłam się zbliżyć do wilków.Pobiegłam do lasu.
 Wokół mnie stanęły feniksy. Bardzo bardzo rzadko się stawałam tą ognistą bestią.
 <Sombra? Ktoś?>

Tak wyglądałam jako Fenikshorse:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz