niedziela, 2 marca 2014

Od Sombry CD Shyininga

   Bałam się. Nie okazywałam tego, lecz tak właśnie było. Drżałam delikatnie, wpatrując się w bestię. Po jakimś czasie, odwróciłam się i powiedziałam.
  - Jak widzicie, ten smok jest od dzisiaj naszym największym wrogiem. Jednak możemy spróbować jakoś się z nim porozumieć!
   Zawyłam na potwora, a on odwrócił się. Rozłożył skrzydła i poleciał w naszym kierunku. Wszyscy odsunęliśmy się, aby smok mógł wylądować. Gdy osiadł na glebie, z jego grzbietu zeskoczył wilk niesamowicie podobny do mnie. Rozpoznałam w nim Jacka - mojego bliźniaczego brata.
  - Jack! - krzyknęłam rzucając mu się na szyję. - Jesteś tutaj!
   Brat bliźniak odsunął się ode mnie. Spojrzał twardo na wszystkich, po czym wrócił na grzbiet swojego wierzchowca.
  - Sombro, moja siostro. - powiedział. - Szczerze, to nie wiedziałem, że tutaj jesteś, ale nadal pozostaję w zamiarze podbicia tych terenów.
   Jego słowa uderzyły mnie niczym piorun. Wybałuszyłam oczy i cofnęłam się. Zemdlałabym, gdyby nie Feniks, który mnie złapał. Zrobiło mi się ciemno przed oczami. Nie mogłam uwierzyć, że mój własny brat chce mnie zaatakować! Tyle złego się zdarzyło, że moje życie przypominało pasmo nieszczęść.
  - Jack... Dlaczego? - spytałam.
<Anabelles233234, posterujesz Jackiem?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz